.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران همراه است اما نتیجه ای حاصل نشد!
شعار دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عملیاتی نشد!
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد: مسائل و دغدغه‌های مربوط به رفع مشکلات را به مسؤولان استانی گفتیم، استاندار همکاری مناسبی با اتاق بازرگانی دارد ولی این همکاری و همراهی سبب نتیجه مطلوب نشد.....

شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه شعار رفع مشکلات اقتصادی دولت عملیاتی نشد، گفت: همراهی استاندار با اتاق بازرگانی سبب رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی نشد.

به گزارش شمال نیوز ، عبدالله مهاجر ، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با نام‌گذاری امسال به‌نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نشان دادند که رفع مشکلات اقتصادی یکی از دغدغه‌های جدی در کشور باید قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری این شعار تکلیف را بر همگان به‌خوبی روشن کرد که باید گام اساسی برای رفع  مشکلات اقتصادی برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بیان کرد: در سال گذشته مازندران با وجود اینکه استانی مستعد در زمینه کشاورزی و گردشگری است ولی مشکلات اساسی در زمینه تولید داشتیم.

این مسؤول اضافه کرد: اگر دولت تدبیر و امید اقدام به‌موقع انجام می‎داد، می‎توانستیم با بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.

مهاجر با اعلام اینکه دولت شعار رفع مشکلات اقتصادی داد ولی به شعارهای خود عمل نکرد، ادامه داد: شعارهای داده شده دولت عملیاتی نشد.

وی تصریح کرد: مسائل و دغدغه‌های مربوط به رفع مشکلات را به مسؤولان استانی گفتیم، استاندار همکاری مناسبی با اتاق بازرگانی دارد ولی این همکاری و همراهی سبب نتیجه مطلوب نشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به قابلیت‌های استان در زمینه تولید مرغ اشاره کرد و یادآور شد: در صورت همراهی دولت امکان ایجاد 50 درصد زیرساخت تولید مرغ در استان وجود دارد و می‎توانیم زمینه تامین نیازمندی‌های کشور را فراهم کنیم.

این مسؤول ادامه داد: درحال حاضر 20 درصد زیرساخت تولید مرغ در استان وجود دارد که تنها از 10 درصد این زیرساخت استفاده می‌شود.

مهاجر افزود: در این حوزه نیاز به همکاری دولت هستیم، از طرفی دولت به جای پرداخت یارانه مرغ برای ذخیره‌سازی بخشی از این یارانه را برای صادرات اختصاص دهد که زمینه رونق اقتصادی این بخش فراهم شود.

وی با اشاره به ادعای برخی از مسؤولان استانی برای صادرات 500 هزار تن مرکبات برای سال‌جاری، گفت: در سال 94 با توجه به بارآوری مناسب محصول مرکبات به لحاظ تولیدی در این زمینه مشکلی نداشتیم ولی زمینه برای صادرات فراهم نشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد: با وجود قول مساعد در زمینه صادرات مرکبات و تامین نیازمندی‌های بازار توسط صادرکنندگان در زمانی‌که مرکبات باید منتقل می‌شد بدنه دولت به تعهد خویش عمل نکرد و فعالان این حوزه به‌شدت دچار خسارت شدند.

این مسؤول با اعلام اینکه در بخش اقتصاد مقاومتی نیز بخشنامه‌های متعددی مطرح می‎شود ولی در عمل با موانع زیادی مواجه هستیم، افزود: بند بند ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی کامل و جامع است، همین ابلاغیه اجرایی شود بسیاری از مسائل اقتصادی حل و فصل می‎شود.

مهاجر در پایان خواستار برنامه‌ریزی جدی برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان شد و گفت: سرمایه‌گذاران با عدم همراهی و همکاری مواجه هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ماهان 29 ارديبهشت 1395
آقاي مهاجر
سفرهاي خارجي رو كمتر ،پيگيري رو بيشتر،حتماً به نتيجه ميرسيد
ضمنا اين فرمايش شما با فرمايش جلسه انتخاباتي يكي از نمايندگان منتخب اصلاً همخواني ندارد اون شب يادمه خيلي از اقدامات دولت دفاع كردي،زمان زيادي نگذشت
نا شناس 30 ارديبهشت 1395
سلام
مدیران و دلسوزان استان!
حیف نیست از تجربیات و دانش استاد مهاجر در حوزه های مختلف اقتصادی و ... کم استفاده میکنید
قدر ایشون رو بدونید تا از دستتون نرفته!
جدی میگم...!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.907 seconds.